środa, 26 września 2012

The Body Shop - kokosowy krem pod prysznic + mini zakupy

Ja chyba lubię The Body Shop. Może za wyjątkiem ich cen ;) Ostatnio używam pod prysznicem ich kremu (Coconut Shower Cream), który zapewne jest podarunkiem od kogos, z jakiejś okazji...

Buteleczka ma 400 ml pojemności, uważam że to całkiem sporo biorąc pod uwagę to, że niewiele produktu potrzeba, aby namydlić ciało. Nie wiem czy "namydlić" to odpowiednie słowo zważając na to, że produkt mydła nie zawiera ;)

Fakt jest taki, że jest niesamowisice treściwy i gęsty, "przylega do skóry", podczas spłukiwania dokładnie masuję ciało, żeby pozbyć się go w całości. Fajnie nawilża, nie odczuwam po jego zastosowaniu potrzeby użycia dodatkowo balsamu czy masła do ciała. Pieni się dość standardowo, jeśli komuś to robi różnicę, ja na to akurat nie zwracam szczególnej uwagi.

Naprawdę go lubię, ale pewnie nie odkupię, bo ceny TBS odstraszają mnie skutecznie :) Niemniej jednak jako odskocznia od przeciętnych żeli, których używam, spisuje się naprawdę znakomicie :)

Dziś udało mi się również odwiedzić drogerię i oczywiście nie potrafiłam wyjść z niczym ;) Moim łupem padł fluid matujący z Lirene (miałam już 2 opakowania, baaardzo fajny produkt na zimę, teraz kupiłam ten najjaśniejszy odcień) oraz... tak jest! Pomadka! :D Rimmel w kolorze 700 Nude Delight.


A jutro... Hmmmm jutro chyba pokażę Wam moje usta w kolorze wiśni, bo nawet mi się takie podobają! ;) Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. uwielbiam zapach kokosa, na pewno z tego powodu bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kiedyś Lirene City Matt i zupełnie nie wiem czemu z niego zrezygnowałam bo pamiętam, że bardzo mi się podobał. Jak wykończę SuperStaya to chyba dla przypomnienia do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna szmineczka, lubią tę serię :) co do cen tbs to ja zawsze czekam na przeceny, wtedy lepiej to jakoś wygląda :D miałam ten kokosowy żel/krem i nie do końca mi pasował, zdecydowanie wolę wersje owocowe - moja ulubiona to grejpfrut i satsuma :)

    OdpowiedzUsuń