poniedziałek, 10 września 2012

Galenic Aquapulpe - żel krem nawilżający do cery normalnej i mieszanej

Ja coprawda jestem posiadaczką cery tłustej, ale pani w aptece wybrała ten produkt dla mnie, jako niezapychający i lekki. I jest absolutnie fantastyczny!


Przede wszystkim znakomicie nawilża. Jest leciutki, byłaskawicznie się wchłania, nie zostawia żadnego filmu na twarzy. Idealnie nadaje się pod makijaż. Nie rolował się na nim nawet karpyśny podkład Lily Lolo. W zasadzie Galenic to jedyny krem, na którym nieszczęsny podkład wyglądał ok, nie ważył się, nie rolował i trzymał długo mat.

Moja skóra w zasadzie na każdy nakładany na nią krem reaguje świeceniem. Z tym jest ianczej. Kiedy skończę tę tubkę, napewno pokuszę się o następną, bardzo polubiłam ten specyfik. A z ciekawości chyba zapoznam się z innymi produktami tej marki ;>

Zapłaciłam za niego ok. 50 zł w aptece. Tubka zawiera 40 ml produktu, jednak wydajność kremu jest duża. Z łatwością można pokryć całą buzię niewielką ilością mazidła. 

Tak tak tak, wreszcie produkt nawilżający dla mnie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz