poniedziałek, 17 września 2012

Makijaż nr 2 :)

Tym razem na fioletowo, zmalowany w gorączce ;)


Powieka ruchoma:
  • baza pod cienie Kobo
  • kredka Astor Artist Kajal nr 090 Ebony
  • kredka Manhattan nr 11A
  • cień do powiek Bell z serii Pastel Palette Eyeshadow nr 2
  • cień Rimmel nr 214 Jet Black
Przestrzeń pod łukiem brwiowym:
  • cień w kredce Miss Claire nr 72
Wewnętrzny kącik:
  • cien Inglot AMC Shine nr 120
Dolna powieka:
  •  kredka Astor Artist Kajal nr 090 Ebony
  • kredka Yves Rocher nr 896 Violet Satin
  • cień sypki Golden Rose z serii Classics Loose Eyeshadow nr 11
  • cień Rimmel nr 214 Jet Black
Linia wodna:
  •  kredka Manhattan nr 11A
Rzęsy:
  • Avon Super Shock
  • Essence I Love Extreme

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się to użycie jasnej kredki na linii wodnej, ja zawsze ujeżdżam czarny kajal bo wydaje mi się, że w czymś innym byłoby mi nie do twarzy... ale chyba muszę się wreszcie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniutki makijaż :)

    PS: nie mam jak dodać Ciebie do obserwowanych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :)
      hmm, a czemu nie? tzn ja tu srednio ogarniam, moze jest jakis limit?

      Usuń
    2. zazwyczaj przy obserwatorach jest ikona "obserwuj" a u Ciebie nie ma i nie wiem jak inaczej cię dodać :( za kiepska jestem w te klocki...

      Usuń