czwartek, 6 września 2012

Lakier do paznokci Manhattan 55K

Nie przepadam za lakierami do paznokci. Najbardziej wkurza mnie zmywanie ich, czasochłonne dość zajęcie ;) Niemniej jednak z braku tego typu mazideł wybrałam się do drogerii i zaczęłam szperać po szafach. I tak odszukałam lakier, który uznałam za całkiem ładny - Manhattan z serii Lotus Effect w kolorze 55K. Pastelowy, jasny róż. Coprawda po nałożeniu na pazurki jakoś tak nabrał intensywości ;) ale myślę, że posiadaczkom ciemniejszej karnacji bardzo by odpowiadał, blade panie też mają szansę się z nim polubić :)


Lakier niestety robi prześwity, jedna warstwa z pewnością nie będzie wyglądać dobrze. Dwie już są wporządku, jednak jeśli ktoś jest wyjątkowo pedantyczny, proponuję dorzucić trzecią. Ja poprzestaję na dówch. Pędzelek jest spory, nie trzeba więc pięc razy zanurzać go w buteleczce, by umalować paznokieć. Nabiera dużo produktu i część trzeba strącić, żeby nie zalać całej płytki i palca :) U mnie trzyma się jakieś 3 dni, ale nie odpryskuje. Po porstu zaczyna przycierać się na końcówkach paznokci.

THE END :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz