poniedziałek, 3 września 2012

L'Biotica - regenerujący krem do rzęs

Dziś kosmetyk, który ma chyba tyle zwolenniczek, ile przeciwniczek :) Krem do rzęs z firmy L'Biotica to jeden z najtańszych wspomagaczy rzęsowych na rynku, dostępny w aptekach za ok. 20 zł za tubkę. Opakowanie zawiera 10 ml wazelinopodobnej substancji, która według opinii producenta, powinna odżywiać rzęsy, stymulować ich wzrost już po 30 dniach stosowania. I ja się z tym zgodzę, częściowo ;)


Krem faktycznie odżywia rzęsy i powoduje ich wzrost (jasne, że nie mamy powiek owłosionych jak yeti, przez które nie przebija się nawet światlo słoneczne), w moim przypadku przybyło 1-2 mm, co mnie cieszy. Rzęsy przestały wypadać i stały się ciemniejsze, bardziej wyraziste. Ale nastąpiło to nie po jednym miesiącu, tylko po trzech. Były to trzy miesiące regularnego stosowania, co wieczór, bez żadnych przerw. I efekt jest, ale trzeba na niego czekać. 

Duży plus za to, że specyfik jest bardzo wydajny, starcza na ponad pół roku użytkowania (choć pod koniec robi się już jakby nieco bardziej wodnisty). Nie podrażnia oczu, jeśli nałożymy go za dużo i dostanie się do oka, może ew nam "zamazać" widok, wystarczy przetrzeć oko, aby pozbyć się tego efektu. 

Napewno jest to specyfik dla cierpliwych. Jeśli oczekujecie niemal natychmiastowej zmiany, musicie sięgnąć po coś lepszego. I chyba najlepiej będą się z nim czuły panie samotne :P Po nałożeniu oko może wyglądać jak zaropiałe, takie obślizgłe i mokre :D Jeśli więc ktoś w sypialni na nas czeka, radziłabym wejść przy zgaszonym świetle i zasłoniętych oknach :D

Tyle ode mnie :)))

3 komentarze:

  1. rzeczywiście na efekty trzeba trochę poczekać. Ja zużyłam tubkę i raczej nie kupię go ponownie,chociaż u mojej koleżanki sprawdził się idealnie. Chyba wszystko zależy od regularności stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. moja przyjaciółka używa i jest bardzo zadowolona bo zregenerował jej rzęsy po skutkach przedłużania ich;)
    zapraszam częściej do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na tą odżywkę, bo kocham maski do włosów tej firmy. Trochę gorzej u mnie z tą systematycznością ... :D

    OdpowiedzUsuń