wtorek, 18 września 2012

Bielenda - krem ochronny SPF 50

Dzisiaj słów kilka o produkcie, który (z tego co mi wiadomo) dostępny jest jedynie w gabinetach kosmetycznych. Mowa o kremie ochronnym Bielendy z serii Professional, o wysokim filtrze UV (50), kierowanego do cery wrażliwej, z bielactwem, czy po zabiegach depigmentacyjnych. 

Tubka zawiera 125 ml, jest go więc bardzo dużo, mnie i mojej mamie starczył na jakiś rok (zimą przerzucałyśmy się na inne kremy, tego używałyśmy głównie podczas ciepłych, słonecznych miesięcy). Krem jest dość gęsty i sprawia wrażenie ciężkiego, jednakl szybko się wchłania, więc z powodzeniem można stosować go pod podkład.


Naprawdę dobrze odżywia i nawilża skórę, nie bieli jej, doskonale chroni przed słońcem. Nie zapycha porów, ja jestem z niego bardzo zadowolona :) Nie twierdzę, że jest niezastapiony, czy jedyny w swoim rodzaju, ale napewno wart uwagi.

Zapłaciłam za niego chyba około 90 zł, ale nie wiem czy taka jest cena standardowa. Nie znam się na składach produktów, dlatego poniżej podaję (ręcznie przepisałam, katorga :P) dla zainteresowanych. 

Skład: Aqua (water), Ethylhexyl Methoxycinnamate, Octocrylene, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Butyl methoxydibenzoylmethane, , C12-15 Alkyl Benzoate, Glyceryl Stearate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-18, Polyacrylamide/C13-14 Isoparaffin/Laureth-7, Butyrospermum Parkil (Shea Butter), Ethylhexyl Stearate, Sodium Hyaluronate, Boswellia Serrata Gum, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Dimethicone, Dipropylene Glycol, Propylene Glycol, Decyl Glucoside, PEG-100 Stearate, Xantan Gum, Citric Acid, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Dlol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Parfum (Fragrance), Liliai, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool

1 komentarz:

  1. dzięki! właśnie szukałam recenzji z podanym składem:)

    OdpowiedzUsuń