piątek, 12 lipca 2013

Superpromocja w Douglasie, czyli jak mogłabym nie skorzystać ;)

Jakiś czas temu z radością ruszyłam z mamą na podbój pobliskiego Douglasa, który niestety akuratnie kończył w tym miejscu swoją działalność ( ;( ) i wyprzedawał wszystkie swoje produkty w szalenie okazyjnych cenach (-50%). Zanim jednak przedstawię Wam moje zdobycze, szybko zaprezentuję to co dorwałam w Naturze, rzecz jasna nie mogąc się oprzeć ;)

Puder Essence All about Matt - mam sypki i bardzo sobie chwalę, czas przetestować jego nowy odpowiednik.

Pomadka - błyszczyk Rimmel Apocalips w kolorze 102 Nova. Ubóstwiam tę serię i szczerze polecam!

Teraz czas na efekty przeszukiwania przebranych już mocno półek Douglasa. Oto i one:

Lakier Artdeco w Bóg wie jakim kolorze, który spodobał mi się okrutnie! Moje beznadziejne zdjęcie nie oddaje jego uroku niestety :(

Błyszczyk IsaDora Express Star Gloss w kolorze 61 Gold Rush - kupiłam jako top coat na lato, mieni się cudownie, ale nie nachalnie.

Szminki Isa Dora. Pierwsza z lewej to seria Jelly Kiss Shine, a kolor 70 - Sorbet. Z tym muszę przyznać, że trafiłam idealnie ;) Druga już trochę gorzej, bo we fioletach wyglądam jak topielica, ale może nie będzie źle - Jelly Kiss w kolorze 54 Lilac Tulle.

Ten nudziak to Clarins z serii Joli Rouge w kolorze 730 Pink Blossom. Ta też pasuje mi idealnie :)

Ostatni zakup to paletka Diora. I teraz nie wiem, czy Golden Jungle to nazwa serii, a 001 Golden Khakis to kolor, czy na odwrót... ;) tak czy siak w środku powinny być 2 aplikatory, mam jeden, bo pewnie ktoś przede mną wygrzebał ;) cienie i róż. Ha!

Jakkolwiek się cieszę z takich zakupów (w normalnej cenie w życiu bym tego nie kupiła ;)), to szkoda mi Douglasa, był blisko i lubiłam do niego wpadać :(

10 komentarzy:

  1. rimmel - nova mam i jest super :)
    u mnie teraz jest Mikołajkowy konkurs ze świetną nagrodą - może się skusisz :)

    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/12/10000-rozdaniekonkurs-nr2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka fajna, ale pewnie cholernie droga - Dior to Dior :P pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta IsaDora wygląda całkiem fajnie chociaż na lato wybieram teraz te modne, soczyste kolory: moim lipcowym faworytem jest Bell Tint, polecam fajna cena i jakość naprawdę niczego sobie. Paleta super, Dior chyba z tym marek typu Chanel, Lancome etc. ma moim zdaniem najlepsze , wiec pewnie się opłacało kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że zakupy robią wrażenie. Super, super i jeszcze raz super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for sharing this valuable information with us.

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for sharing this amazing and informative post. keep sharing with us.

    OdpowiedzUsuń