środa, 10 października 2012

peeling do ciała Adi Beauty - Kosmetyki z Morza Martwego

Nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami z Morza Martwego, żadnej z firm takowe oferujących. Scrub do ciała, którego mam możliwość ostatnio używać jest więc moim pierwszym. Wyprodukowała go firma Adi Beauty (we Wrocławiu stoiska są w Arkadach i Magnolii). Zapach który posiadam nosi nazwę "Sexy".

Plastikowy słoiczek zawiera 370g produktu, a kosztuje jakieś 80 zł. Całkiem sporo, ale chyba porównywalnie to The Body Shop. A od peelingu TBS jest moim zdaniem lepszy :)

Peeling zaweira masę grubych drobinek solnych, które w miarę upływu czasu rozpuszczają się na ciele. Zawiera również olejek, który przed użyciem należy dokładnie zmieszać w opakowaniu. Olejek rzecz jasna pełni funkcję nawilżającą, którą to zresztą spełnia doskonale. Zapach jest owocowy, słodko kwaśny. Przywodzi mi na myśl takie dropsy pudrowe ;) Jest znacznie mniej agresywny i wyczuwalny niż TBS, to jakby lekka mgiełka aromatu na ciele, która utrzymuje się aż do następnego dnia.

Według zaleceń producenta nie należy trzymać peelingu na ciele dłużej niż minutę, ponieważ może dojść do podrażnienia skóry (ostatecznie zawiera przecież sól). Prawdę mówiąc ja odczuwałam delikatne mrowienie od razu po nałożeniu, ale po zmyciu nie widziałam żadnych zaczerwienień czy podrażnień. Za to moja mama, któa trzymała go dłużej niż to zalecane, takowych się dorobiła ;)

Uwielbiam go za to uczucie gładkości i nawilżenia po zastosowaniu, oraz piękny zapach, aktualnie to mój numer 1 :)

2 komentarze:

  1. mialam peeling z Body Shop i myslalam ze nie znajde rownie dobrego a tu prosze mila nowosc w ktora warto zainwestowac to 80 zl pyt tylko czy tez nie podrazni mojej skory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Ja tylko używam kosmetyków z Morza Martwego Premier.Próbowałam wiele innych firm ale takich jak Premier jeszcze nie spotakałam super cera staje się nie do poznania.Kosmetyki kupuję na internecie www.magicznypremier.pl
    Pozdrowienia
    Basia

    OdpowiedzUsuń