niedziela, 30 czerwca 2013

czerwcowe denko :)

W tym miesiącu troszkę się tego znalazło, jak na mnie ;)

1) Błyszczyk Bell Milky Shake - straciłam cierpliwość do wydłubywania z niego resztek, więc ląduje w śmietniku, nie będę szczególnie tęsknić. Pisałam o nim tu <klik!>;
2) Płyn micelarny Bourjois - aktualnie mój numer jeden, lubię i polecam;
3) Tusz do rzęs Essence I Love Extreme - uwielbiam taki efekt na rzęsach :) Mam już kolejne opakowanie, ale tym razem różowej wersji, zobaczymy :) jego opis w tym poście <klik!>;
4) Krem Bioderma Sebium AKN - generalnie takie homo niewiadomo :P nie zauważyłam jakiegoś działania, ale może bardziej długotrwałe stosowanie przynosi inny rezultat. Fajnie się sprawdzał jako baza pod makijaż;
5) Woda toaletowa Avon Ballroom Beauty - miła, słodka, taka jak lubię. No ale zapachów w zapasie mam masę, więc szans na powrót nie ma ;)
6) Tusz do rzęs Maybelline One By One Satine Black - bardzo mi się spodobał. Gdy zużyję to, co mam, pewnie do niego wrócę;
7) Antyperspirant Adidas - jak większość - wporządku :)
8) Błyszczyk Avon Extralasting - bueeeeueeeee, nigdy więcej :P okropne, chemiczne lepiszcze;
9) Baza pod cienie ArtDeco - moj ukochana! Muszę nabyć kolejną :)
10) Krem do rzęs L'Biotica - bardzo go lubię, fajnie odżywia moje rzęsiska. Pisałam o nim tu <klik!>;

3 komentarze: