wtorek, 6 listopada 2012

trochę pielęgnacji twarzy :)

Ostatnio skończył mi się mój płyn micelarny z Dermiki i pochwyciłam drugi, który również nabyła moja mama (również do cery suchej, nawet jeśli ja mam tłustą :D). Mowa oAA Ultra Odżywianie.

Zacznę od tego, że ma przyjemny malinowy zapach :) Nawilża skórę i zmywa makijaż lepiej od Dermiki. Mam jednak mieszane odczucia odnośnie oczyszczania skóry. Wacik z Dermiką zawsze był nieco brudny, kiedy rano przecierałam nim twarz. Tutaj tego nie widzę... Ale może to tylko takie wrażenie. Albo moja twarz jest ostatnimi czasy niezwykle czysta ;)

Nie podoba mi się jednak to, że pozostawia uczucie lepkości twarzy. W zasadzie to nie jest uczucie, lecz twarz naprawdę się nieco lepi. I niestety nie mija to z czasem... Osobiście nieszczególnie mi to odpowiada. Mimo wszystko, ten płyn odpowiada mi bardziej od Dermiki. Jest delikatniejszy i łatwiej zmyć nim makijaż (nawet żelowy eyeliner, z którym Dermika nieco się męczyła). Ponadto, otwórz w buteleczce powoduje, że na wacik wylewa sięzdecydowanie za dużo płynu. Można by wmontować tam jakiś dozownik ;)

Drugim z kosmetyków jest żel La Roche - Posay Effaclar.

Dostałam go w zestawie z Effaclar Duo. Jets bardzo delikatny. To przejrzysty żel, o dość rzadkiej konsystencji. Bardzo dobrze się pieni i już niewielka jego ilość wystaracza, by pokryć całą buzię. Czyści twarz przyzwoicie, choć ustępuje tu nieco choćby żelowi Vichy, który jednak był znacznie bardziej agresywny i wysuszający. Nie ściąga twarzy i nie wysusza jej. Nie pozostawia też żadnego filmu. Bardzo mi odpowiada, choć jednak mógłby mieć większe właściwości czyszczące. Zapach ma średnioprzyjemny, że tak to ujmę ;) tak po mojemu, to nawet nieco śmierdzi :P

Myślę, że kiedy go skończę, spróbuję znów żelu z Iwostinu :)

3 komentarze:

  1. Nie lubię jak coś mi się lepi na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie, dlatego w zanadrzu mam jeszcze Bioderme Sensibio i mam nadzieje, ze to bedzie strzal w 10 :D

      Usuń
  2. Jak ostatnio szukałam Effaclar Duo to trafiłam na zestaw z żelem i byłam z niego bardzo zadowolona :).
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń