wtorek, 27 listopada 2012

Liebster blog :)

Witajcie po przerwie! 

Większość listopada spędziłam (stety albo i nie :D) poza Polską, wygrzewając blade ciało w słońcu Mauritiusa, więc zupełnie nie miałam jak prowadzić bloga. Wypoczęłam solidnie i mogę się znów zabrać do pracy :)

Od razu nadmienię, że żadnych zakupów kosmetycznych za granicą nie poczyniłam, więc nie będzie żadnych nowinek z odległych stron świata (zwyczajnie chciałam uchronić się przed ewentualnym leczeniem tropikalnych odmian ucuzleń, wysypek i innych parchów :D).

Samych kosmetyków na wyjeździe używałam bardzo niewiele i wkrótce postaram się opisać co tam mi towarzyszyło :)





Tymczasem po powrocie do domu zauważyłam, że niezawodna Kaczmarta <klik!> oznaczyła mnie jako Liebster Blog, za co bardzo dziękuję :)



Wyróżnienie Liebster blog otrzymane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób, informując je o nominacji i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, od którego otrzymało się wyróżnienie.

Oto moje odpowiedzi na pytania:

1. Sowa czy Skowronek - wolisz kłaść się spać wcześnie, a wstawać bardzo rano czy odwrotnie?
Sowa ;) zwyczajnie nie umiem wcześnie wstawać, za to siedzenie do późna świetnie mi wychodzi ;)
2. Przekąski na słodko czy na słono ?
W zasadzie to zależy od nastroju. Raz to, raz to, choć chyba mam większą słabość do czekolady ;)
3. Serce czy Rozum ?
Ostatnimi czasy raczej serce :)
4. Film czy książka ?
Film. Czytać bardzo lubię, ale znacznie ciężej wybrać mi jakąś pozycję w księgarni niż film w kinie.
5. Twój niezawodny, urodowy trik ?
Chyba jeszcze takiego nie odkryłam :)
6. Ulubiony smak z dzieciństwa ?
Cukierki Werther's Original :)
7. Komedia, która zawsze Cię bawi to ... ?
Straszne filmy! :D
8. Wymarzona podróż do... ?
Nie przepadam za podróżami, jestem typem domatorki. Niemniej jednak bardzo chętnie wróciłabym na wybrzeże Wielkiej Brytanii :)
9. Najbardziej szalony pomysł na makijaż, fryzurę, stylizację jaki udało Ci się zrealizować to...?
Wyjście rankiem na spotkanie listonoszowi, bez makijażu, uczesania i w piżamie ;)
10. Z jakim zwierzęciem mogłabyś się utożsamić ?
Kocham konie, więc to chyba to :)
11. Ulubiona postać z bajki ?
Będzie ich kilka :) chociażby Buka czy Król Julian :)

Jako że ten post piszę na szybko, listę blogów, które sama nominuję pozwolę stworzyć sobie później, a wraz z nią moje pytania :)

Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz