piątek, 7 grudnia 2012

o tym, co kosmetycznego przyniósł mi Mikołaj, a co sama sobie kupiłam :)

Tak jest, byłam grzeczna w tym roku :D W moim woreczku prezentów znalazły się również gadżety kosmetyczne, w związku z czym mogę je Wam teraz przedstawić:

Mikołaj wybrał się do Body Shopu ;) reszta kosmetyków to już moje prywatne wydatki :D

Zaczynamy od lewej:

  • korektor L'Oreal Tru Match nr 2 Vanilla - ponieważ kończy mi się mój roll-on Garnier i muszę mieć coś w zamian :) Zastanawiałam się nad korektorem z MAC, ale doszłam do wniosku, że szkoda mi pieniędzy, skoro nie mam aż tak wiele do ukrycia obecnie. Jeśli ten się nie sprawdzi (nigdy nie miałam z nim do czynienia), to będę myśleć co dalej :)
  • maskara Maybelline The Falsies Feather Look - mam pozytywne doświadczenia z maskarami tej firmy, lubię mocne, wręcz teatralne pogrubienie, więc zobaczymy jak spisze się nowość wypuszczona przez Maybelline. Rzecz jasna idąc do sklepu nie myślałam o zakupie tuszu do rzęs (mam jeszcze w zapasie jedną), ale byłą promocja, no i ta nowość... :P
  • szampon i odżywka The Body Shop Rainforest Shine do włosów normalnych i suchych - pisałam już kilka razy o moim zamiłowaniu do nawilżających szamponów z Biosilka, jestem niesamowicie ciekawa jak sprawdzą się w użyciu TBSy! Producent na opakowaniu informuje, że zawierają olej z nasion lnicznika, olej pracaxi, oliwę z oliwek i aloes. Bez silikonów, sls, parabenów i barwników. 
  • błyszczyki Avon UCR Brilliance - kcham wszelkie mazidła do ust, a że Avon zaproponował dwa całkiem sympatycznie wygladające kolory, to oczywiście nei mogłam się oprzeć pokusie ;) różowy do odcień Pink Icicle, a brzoskwinka nosi nazwę North Star.

I to by było na tyle :))) Kosmetyków nigdy za wiele, uwieeeelbiam nowości! :D

7 komentarzy:

  1. od kąt pamiętam to zawsze chciałam wypróbować odżywki z TBS :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zawsze w bucie znajdują się same słodycze, kosmetyków z tej okazji nie dostaję. Jestem ciekawa korektora :)
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te kosmetyki, Mikołaj nie zawiódł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a jak błyszczyki z Avonu się sprawują?? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy :) ładne odcienie błyszczyków, jeszcze ich nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam z tbs szampon i odżywkę z rainforest moisture i byłam zadowolona :) szczególnie z szamponu, bo odżywka trochę obciążała skórę głowy.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń