wtorek, 26 lutego 2013

Bioderma Sebium Gel Commant - mój ci on!

Dziś parę słów o produkcie Biodermy: Sebium Gel Commant. Muszę przyznać, że bardzo się polubiłam z kosmetykami tej firmy i chętnie je stosuję. Zawsze w ich gamie produktów znajdę coś dla siebie i w zasadzie jeszcze nigdy żaden kosmetyk Biodermy mnie nie zraził.

Ostatnimi czasy moja trądzikowa cera ma się naprawdę dobrze. Skłoniło mnie to do spróbowania peelingu ziarnistego, czego do tej pory nie robiłam, ponieważ bałam się rozdrapania wyprysków i zmian trądzikowych, a tym samym rozprowadzenia bakterii po całej buzi. Tak się szczęśliwie złożyło, że jakiś czas temu pani w aptece obdarowała mnie próbką bohatera tego posta i muszę przyznać, że zdecydowanie przypadł mi do gustu!

Moja próbka ma jedynie 15 ml, a pełnowymiarowy produkt 100 (cena to ok. 30 zł - myślę że atrakcyjna). Pomimo tego, że jest to żel myjący, ja stosuję go jako peeling, maksymalnie 1-2 razy w tygodniu i wystarcza mi naprawdę na długo. Zapach ma taki... biodermowy ;) Jeśli ktoś korzystał kiedyś z serii Sebium to z pewnością może się domyślać jaki. Mnie kojarzy się z kwasami owocowymi. Jest delikatny i nie gryzie nosa, chyba że ktoś ma szczególnie wyczulony węch :) Zresztą wyczuwamy go bardzo krótko, bo po umyciu twarzy absolutnie nie pozostaje na skórze.

Produkt jest przejrzysty, wyposażony w mnóstwo maleńkich drobinek, które są dość ostre, lecz mojej naczynkowej cery nie pdorażniają w żaden sposób. Samo stosowanie jest przyjemne, nie czuję tarcia w stylu pumeksu ;) Pieni się raczej umiarkowanie, za to z łatwością rozprowadza się po twarzy. Żel fantastycznie oczyszcza skórę, wygładza ją i odżywia. Jest po nim miękka i w wyraźnie lepszej kondycji. Żałuję, że w moim przypadku nie jest w stanie całkowicie zastąpić nieszczególnie przyjemnych wizyt w salonie kosmetycznym ;)
To moje pierwsze podejście do peelingu ziarnistego i muszę przyznać, że naprawdę udane. Z chęcią kupię pełnowymiarową tubkę, kiedy skończę próbkę, a także inny peeling, który czeka na swoją kolej, ale o nim innym razem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz