niedziela, 6 stycznia 2013

Bioderma Hydrabio Serum

Kiedyś robiąc zakupy w aptece pani dorzuciła mi kilka próbek Biodermy - znalazła się tam również próbka serum nawilżającego Biodema Hydrabio. Próbka miała 15 ml i była naprawdę wydajna, ponieważ minimalna ilość kosmetyku wystarcza, aby pokryć całą buzię. Postanowiłam jednak zakupić produkt pełnowymiarowy, będzie idealny na lato pod krem z filtrem.

Za butelkę serum zapłacimy dość sporo, bo około 160 zł za 40 ml. Tak jak już wspominałam, jest ono jednak bardzo wydajne, w związku z czym wystarczy nam na wiele miesięcy stosowania. Specyfik ma postać średniogęstego, mętnego żelu, który błyskawicznie wtapia się w skórę. Pozostawia na buzi uczucie lepkości, znika ono jednak, jeśli nałożymy na nie jeszcze jakiś krem, bądź podkład, który takiego uczucia nie wywołuje.

Kosmetyk jest bardzo lekki, nie powoduje szybszego przetłuszczania się skóry (co w moim przypadku ma miejsce niekiedy po nałożeniu zwykłego kremu nawilżającego), a także nie zatyka jej. W zasadzie jest bezwonny, zapach jest ledwo wyczuwalny, w związku z tym osoby o wrażliwym powonieniu z pewnością nie będą odczuwały z tego tytulu żadnego dyskomfortu.

Zdarzało mi się nakładać podkład, bądź krem BB (dla ścisłości - tonujący, z pigmentem) bezpośrednio na twarz pokrytą serum i muszę przyznać, że jako baza spisuje się super. Zauważyłam, że nawet przedłuża bytność podkładu na naszej twarzy, rzecz jasna nie na Bóg wie jak długo - ale jednak! Ułatwia również rozprowadzanie kosmetykó na twarzy, nie powstają smugi, a podkłady szybciej scalają się z buzią.

Według mnie zdecydowanie wart grzechu i wypróbowania!

Ot i tyle ode mnie. Miałyście kiedyś styczność z tym kosmetykiem?

6 komentarzy:

  1. Całkiem przyjemnie się zapowiada, jednak cena trochę zniechęca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, ale warto pozbierac :) mnie kupila mama, nieswiadoma ceny (sama nie wiedzialam ile to kosztuje, gdy ja prosilam o zakup):P

      Usuń
  2. Miałam próbkę i dla mnie serum było świetne ;) Na pewno jeszcze kiedyś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie wiem gdzie kupowałaś to serum ale w żadnej znanej mi aptece ono tyle nie kosztuje. 90 parę złotych to max.

    OdpowiedzUsuń